რიცხვები და მოქმედებები

ა (ა) იპ საქართველოს საპატრიარქოს ოზურგეთის წმიდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის მართლმადიდებლური სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებელი მაია ჩოლაბარგია მუდმივად ახერხებს, რომ მოსწავლეების წინაშე წარმოაჩინოს მათემატიკის შემოქმედებითობა და კრეატიულობა. ერთი შეხედვით რთული და მოსაწყენი მეცნიერების სამყაროში პირველი ნაბიჯების გადადგმა მისი მოსწავლეებისთვის სახალისოც კია. ამის დასტური იყო დღევანდელი ვიქტორინაც, რომლის მიზანიც გახლდათ შეძენილი ცოდნის ხარისხის შემოწმება, ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების განმტკიცება, მოსწავლეთა შემოქმედებითი პოტენციალის გააქტიურება (სამიზნე ცნება: რიცხვები და მოქმედებები). მესამეკლასელებმა ცნობილი მათემატიკოსების გამონათქვამები სლოგანებად მოირგეს. ვიქტორინა 3 ტურად ჩატარდა. თითოეულ ჯგუფსა და მოსწავლეს აქტიურობის შესაბამისი წამახალისებელი სიგელები გადაეცა.

 

 

 

 

 

,,მეორე კლასი და მათემატიკა“

როგორც გიყვებოდით, მეორე კლასში ერთ-ერთი შემაჯამებელი ღონისძიება იყო ,,მეორე კლასი და მათემატიკა,“ . მოსწავლეებმა აჩვენეს, რომ მათთვის მათემატიკა არის აზროვნება, ლოგიკა, უსასრულობის ერთიანი სიმფონია...

 

 

 

 

 

სწავლა თამაშით

სწავლა თამაშით. მათემატიკის მასწავლებელმა მაია ჩოლაბარგიამ მესამე კლასში ნამდვილი მათემატიკური მარათონი მოაწყო.

 

 

 

შიდა სასკოლო ოლიმპიადა

წმიდა გაბრიელ ეპისკოპოსის სახელობის სამრევლო სკოლაში მიმდინარე სასწავლო წელს ჩატარდა შიდასასკოლო ოლიმპიადა (საგანი: მათემატიკა. კლასები: VI-X. პროექტის ხელმძღვანელი, მათემატიკის კათედრის გამგე მაია მითაიშვილი) წლის ბოლოს, კლასების მიხედვით, გამოვლინდნენ გამარჯვებული მოსწავლეები: ვახტანგ ხურციძე ( VI), გურამ ხელაძე ( VII), ქეთევან ჩავლეშვილი ( VIII), სანდრო ჩხაიძე ( IX), ელენე ხინთიბიძე (X). მომავალი სასწავლო წლისათვის აღნიშნულ პროექტს სხვა საგნობრივი კათედრებიც შეუერთდებიან.
 
 
 
 
 
 
 
 

დიდაქტიკური თამაშები

მათემატიკური დიდაქტიკური თამაშები ზრდის მათემატიკის სწავლების ინტერესს. იგი მეხსიერების განვითარების მნიშვნელოვანი საშუალებაა. სწორედ ამას ემსახურებოდა პირველ კლასში ჩატარებული გაკვეთილი (პედაგოგი: მათემატიკის მასწავლებელი მაია ჩოლაბარგია). ერთმანეთს ენაცვლებოდა სხვადასხვა სახის თამაშები: ,,ჯამი და სხვაობა“; ,,ვინ მიიღებს ,,10“ ს“, ,,ფერადი რიცხვები“; ,,გამოვიცნოთ ფიგურა“... ბავშვები თითოეულ აქტივობას ხალისით ასრულებდნენ და თამაშ-თამაშით მიაღწიეს გაკვეთილის მიზანს: ,,დიდაქტიკური მათემატიკური თამაშების გამოყენებით შეკრება-გამოკლების განმტკიცება“.